PIXAJOY CHEAPER PHOTOBOOK | norsheilasalleh.blogspot.com

PIXAJOY CHEAPER PHOTOBOOK

Assalamualaikum....
Dekat sebulan kot beli photobook murah ni. Dah bajet dalam otak nak try buat lepas balik USS.Oh ya, aku beli murah je dekat Pixajoy. Opss salah, murah sangat sebenarnya! Masa nak kena download pixajoy editor tu, invalid link. Heee bengang aku. Mengadu dekat Pixajoy, selang 2-3 hari camtu dapat cd free. Diulangi FREE ya untuk install sendiri kat pc. Pastu bengang kuasa dua, pc baru ni tak support cd. Gila sengal betul lah siapa yang pergi beli pc ni. hmmm. Bersusah payah aku hanya kerana sebuah photobook. Nyaris nak frust nonggeng. Nasib baik ida banyak membantu. Seminggu jugak la aku edit-edit ni padahal simple je kerjanya. Mood nak mengedit tu lambat sampai. Kalau sampai pun, kejap-kejap putus. Dah macam wifi kat ofis lak. wakaka (^__^)

Macam biasa setiap pagi tu check email, godek sana sini. Dapat email daripada Pixajoy, katanya dalam hari rabu ni baru dapat. Tup tup tengahari tu juga dapat parcel. Cam nak buat lompat bintang pun ado, tapi nasib baik pandai behave... hihi. Tapi masa dapat parcel tu aku pelik. Nipis benor photobook ni? Cover kotak warna putih suci takde debu. Eh?
sheila shahfiekry
Start fikir bukan-bukan dah time tu. Mungkin dapat selai gambar kot. Slow-slow buka plastik (disebut plestik, huhu)...
Seingat aku selasa lepas submit editor kat depa. Tak sangka secepat ini sampai ke tangan aku. Laju je share teaser dekat facebook. haha poyo sangat rasanya. Kalau tak ida up entri pasal depa ni, sampai bila pun tak beli agaknya. By the way, hari ni 30 April 2013 last promosi harga murah ni. Aku da beli spare 4 photobook! hahahahaha Aku taktahu la nak buat apa, tapi rasanya tunggu jelah plan by plan. Kami laki bini bukan jenis suka plan pun, kalau tiba-tiba rasa nak pergi. Pergi tak tinggal pesan. Gitulah...
sheila shahfiekry
ini teaser yang aku buh kat fb, semalam ;p
Lepas bagi teaser dekat fb, aku bungkus balik. Nak tengok sama-sama dengan suami kat rumah. Lagipun beliau cuti semalam. Biar lah beliau happy sikit bila aku show off photobook ni. Cuma satu je aku dengar complain daripada beliau, muka beliau dalam gambar depan tak nampak sangat. hihi. Merajuk pula. Siap pesan next time biar dia yang edit gambar untuk our next photobook. Redha. Pasrah. Aku dengar gitu ;p
sheila shahfiekry
my first photobook :)
Gambar ini saja yang dapat aku kongsikan. Yang ada tajuk tu muka depan photobook. Yang lain tak sempat nak snap. Biarlah rahsia. Kalau korang nak tengok, meh datang rumah meh. Kita minum petang ke. Sudi tak? Overall, aku jatuh cinta dengan service pixajoy. Pada yang nak try beli, klik LINK INI dan sign up.

Total cost damage untuk photobook pertama aku daripada Pixajoy hanya RM10 sahaja. Murah gila kan? Postage pun free sebab West Malaysia dia bagi FOC. Nasib baik aku guna alamat ofis. huewhuew!
Nota penting : korang layak beli kuantiti satu photobook (potrait RM10 @ landscape RM15) dengan menggunakan satu ID, satu email, satu no telefon dapat setiap sign up. Sekiranya korang nak beli next purchase, sila sign up yang lain dan buat ID,email,no telefon yang lain ye. Lagipun penaja dah tulis, exclusive for new sign-ups who have never ordered before. hihi. Last date - 30 April 2013  :)

23 comments

April 30, 2013 at 3:15 PM

hehwhehewhehwwww.. muke titew banyakk takk? ;p

April 30, 2013 at 3:21 PM

haruslah banyak mengalahkan tuan punya photobook. hihi ;p

April 30, 2013 at 3:51 PM

eh...eh...kite ade nampak muka kite lah kat dalam album awak tu...hikhikhikhik...

April 30, 2013 at 3:55 PM

eh.. ehh. kantoi sudah. hahaha. nanti jumpa sheila bawa kasi korang tengok ye. hihihi ;p

Anonymous
April 30, 2013 at 4:01 PM

wah menarik ni !

April 30, 2013 at 4:09 PM

hehehe. KA try la beli. boleh buh gambar anak2 :)

April 30, 2013 at 5:03 PM

wahh murah nye, nak beli jugak laa

April 30, 2013 at 5:07 PM

Daebak sungguh! jap nak g terjah website dorg

April 30, 2013 at 5:21 PM

cepat dear. hari ni last day :)

April 30, 2013 at 5:22 PM

cepat cepat! hari ni last day :)

April 30, 2013 at 6:05 PM

akak dh sign up tapi xder akaun bank yg berkenaan lak..terus tak jadi buat..huhuh..

April 30, 2013 at 6:22 PM

yeker? ruginya kak izan. takda maybank2u atau cimb click ke? cer tanya kawan2 yang terdekat.. mana tahu ada ke :)

April 30, 2013 at 7:51 PM

wah..nice photobook tu
sronok bila dpt memiliki..blh usha pic cantik2

*hadiah utk ga sis yg tahun lepas
belum sampai lg..agak2 dah lebih 8 bulan
ade tanye kat email aritu...dulu2 la..sis boo cakap penghantaran hadiah ikut giliran
hehe..tu je..
http://www.sheilashahfiekry.my/2012/08/pemenang-giveaway.html

May 1, 2013 at 1:40 AM

tq sheila seba kongsi cerita pasal photobook ni..sya dah buat dah.hehe..nasib baik sempat..huhu

May 1, 2013 at 4:56 PM

pastu letak kat wall rumah,pehhhhhhhhhhhhh...lawaaaa gila kot :D

May 2, 2013 at 10:18 AM

thank you yumida. really? saya check balik nanti ye. sorry for the lateness..

May 2, 2013 at 10:18 AM

my pleasure pijut. hehe. dah beli dan dah buat? hee nanti review dekat blog tau! nak tengok. hehhehe :)

May 2, 2013 at 10:34 AM

hahhahaha insyallah, akan difikirkan. heee

May 3, 2013 at 5:50 PM

wokeh
makasih :)

May 3, 2013 at 5:52 PM

thanks again dear :)

May 6, 2013 at 10:56 AM

okey..nnti dah siap sya review kat blog..hehe.harusla okey..hehe

May 6, 2013 at 11:04 AM

oraits. saya tunggu na. hihihi ;p

July 2, 2013 at 12:32 PM

pergh gmbr p singapore...terbaiklaaa..kalo de photobook memg best

Post a Comment