LIVERPOOL CAKE FOR HUBBY | norsheilasalleh.blogspot.com

LIVERPOOL CAKE FOR HUBBY

Assalamualaikum...
Oleh kerana kitorang baru balik daripada percutian bajet yang amat ke Universal Studios Singapore, maka masing-masing sedang kekeringan fulus eventho masih di awal bulan. kahkahkah ;p Suami aku hantar pergi kedai kek petang kelmarin. Sangat tak suprised kan sebab suami aku punya birthday tapi dia yang hantar aku pergi beli kek. Whatever.
Tapi aku masuk seorang je, aku target kek 1/2 kg je pasal kitorang tak berapa minat manisan bagai ni. Kira janji ado pun okey sangat. Kelabu mata aku tengok kepelbagaian dekorasi kek yang sangat cantik. Last-last ternampak kek Liverpool. Dup dap dup dap....
Aku beli terus, tak banyak fikir. Kira ni suprised menjadi tau. Suami terdiam 2 hingga 5 saat lepas terpandang hiasan kek yang merupakan team bola kesukaan kami bersama. Jyeah! Murah sangat kek ni, hanya RM15 dan aku sangat puas hati dapat buat suami suka tak terkata sampai sayang gila beliau nak potong kek. Hampir 15 minit aku pujuk untuk potong kek. hehehhehehe. Kesian baba.
Taraaaaa.. cool kan?
sheila shahfiekry
Kek tu sedap, butter cake :)
Beliau terus minta baju nak pakai sebab nak posing dengan kek Liverpool beliau. Aku terus kasi sarung jersi Liverpool, tanda semangatnya kannn. haha. Rasa nak melompat tengok betapa beliau terkejutnya. Again, happy birthday hubby,  I love you so much. 
DICORET OLEH : 

16 comments

April 10, 2013 at 2:44 AM

baba ni sokmoooo nak sweet2 ajee :P

April 10, 2013 at 9:15 AM

hapy birthday hubby! eh tersasul..hapy birthday lagi sekli abg.Kak shiela sy nak jugak kek birthday ada gmbr cm gitu hhahaha

April 10, 2013 at 9:35 AM

mestilah sweet. dengan wifey dia aje. hehehhee ;p

April 10, 2013 at 9:40 AM

heee thank you again dear. hehhee. nak juga? request dekat orang tersayang kamu. hehehe. mesti dapat punya :))

April 10, 2013 at 10:14 AM

alolo..sweet nyer kak sheila..moga berbahagia selalu ya..:)

April 10, 2013 at 10:22 AM

terima kasih Alyn. heee. amin. Alyn pun sama semoga berbahagia selalu ye dik :)

April 10, 2013 at 10:51 AM

awww...taksuke..taksuke...taksuke liverpool...blh geng dgn iqwan...huhuhu

April 10, 2013 at 10:58 AM

apesal baba tak framekan je kek tu? hahhahahaha

April 10, 2013 at 11:16 AM

hahahahaha. well kami satu kepala kak linda ;p

April 10, 2013 at 11:16 AM

ikutkan hati dia memang nak frame pun. kita je yang paksa nak makan. ahhahahahaha ;p

April 10, 2013 at 11:56 AM

alaolooloo..
tomeyynyer kek tu...

April 10, 2013 at 12:07 PM

hehehe kek je yang comel? hohoho ;p

Anonymous
April 10, 2013 at 1:24 PM

hhahah comell je,,

April 10, 2013 at 1:26 PM

thanks dear :)

April 11, 2013 at 2:53 PM

wahhh..peminat setia liverpool rupanya. mujur sheila pandai ambil hati suami ye. hehehe

April 11, 2013 at 3:07 PM

hahahhaa. tahu takpe kak. syukur alhamdullilah dapat gak buat beliau rasa kaget! hehehehe. thanks kak suria :)

Post a Comment