PARCEL FROM PIXAJOY | norsheilasalleh.blogspot.com

PARCEL FROM PIXAJOY

Assalamualaikum...
from Pixajoy
Thank you so much Pixajoy! Sudi layan karenah aku as your customer. hoho. Aku ada sedikit masalah berkenaan dengan installing Pre-Designed Theme Templates kat pc. Bila dah dapat install, takleh nak edit pula. hahaha. Lepas satu masalah selesai, satu masalah lagi timbul. hehee. Mesti bengang je Eida layan soalan-soalan aku haritu. Sorry Eida ekk. 
So dalam parcel tu, aku terima satu surat cinta daripada Pixajoy, CD dan juga 3 contoh jenis art paper iaitu gloss lamination, linen dan matte lamination. 
Terus jatuh cinta dekat Pixajoy. Aku rekomen kat korang sangat-sangat, kalau ada masalah pape, just report a bug kat depa. Depa ni baik hati tau, layan kita baik je. Pastu service depa aku salute lah. Siap ada surat terima kasih aka surat cinta yang aku mention kat atas tu. heheeee. Insyallah balik daripada bercuti bulan depan, dah boleh siapkan satu photobook :)
p/s : korang nak beli photobook serendah RM10? Klik lah http://www.pixajoy.com.my. Depa berpangkalan dekat Kedah Darul Aman (^_____^)
DICORET OLEH : 

8 comments

April 1, 2013 at 2:57 PM

baguslah dia pandai menjaga dan prihatin kepada pelanggannya.. ada jenis peniaga yg lepas pelanggan dah beli dia terus abaikan saja pelanggan tu lepas tu kan hehe

btw
Di sini Mak Dara nak ucapkan jutaan terima kasih kpd Sheila kerana sudi menjadi penaja bagi GA MAK DARA Malaysia's Next Top Lucky Blogger" mak amat amat hargainya dan amat berterima kasih atas kesudian sheila itu. Senarai para pemenang terdapat di entry ini http://www.bicaramakdara.com/2013/04/pemenang-malaysias-next-top-lucky.html

Pemenang akan hubungi sheila untuk urusan pemberian hadiah tak lama lagi ya.. terima kasihhhhh kerana sudi menjadi penajaaaa..... really appreciate it so much.. Harap kita dapat bekerjasama lagi di masa akan datang In Sya Allah..

April 1, 2013 at 9:05 PM

woahhhh berminattt!!! :D tengs share!!!

April 2, 2013 at 9:23 AM

waaahhhh...nak jugak...nak jugak....

April 2, 2013 at 10:54 AM

sama-sama kasih mak. hehehhee. insyallah kalau ada kesempatan lain kita bergabung lagi :)

April 2, 2013 at 10:54 AM

yeayyy! silalah beli cepat yanggg :)

April 2, 2013 at 10:54 AM

yeayyy ada orang berminat gakkk. heee ;p

June 14, 2013 at 11:34 AM

Hi Sheila Salim,

Salam sayang from Pixajoy :)

Terima kasih kerana sudi buat sharing ini.

And we are so happy that you like our 'surat cinta'. We look forward to preserving your epic memories.

June 14, 2013 at 1:18 PM

Sama-sama kasih Pixajoy Malaysia. heeee. saya sangat-sangat puas hati dengan services anda! heee next month saya akan hantar lagi photobook saya. tungguuuuuuu >______<

Post a Comment