#WW- 17 (RINDU) | norsheilasalleh.blogspot.com

#WW- 17 (RINDU)

Assalamualaikum...
DICORET OLEH : 

24 comments

April 24, 2013 at 9:02 AM

kenpa pula muka berkerut2 ni

April 24, 2013 at 10:09 AM

kita pun tak tahu nape dak kecik ni berkerut muka. heee :p

April 24, 2013 at 10:38 AM

Alololo...comeynya... :D

April 24, 2013 at 10:53 AM

macam moktie dia tak? hahahaha ;p

April 24, 2013 at 11:35 AM

alololo...tomeinye die..

p/s akak dah pos hadaih smlm ye

April 24, 2013 at 11:39 AM

alahai geramnye,,coooomelll sgt,hehehe

April 24, 2013 at 11:39 AM

heee mestilah. comel macam moktie dia. hahaha thanks akak :)

April 24, 2013 at 11:40 AM

heee terima kasih shahfeza. hehehhee ;p

April 24, 2013 at 2:24 PM

wah gegirl ke boyboy nie...

April 24, 2013 at 2:33 PM

boy la kak izan. heee :)

April 24, 2013 at 3:47 PM

Assalamualaikum..salam perkenalan kembali :-)
sori baru perasan Sheila ada komen kat gambar Krabi sya tu :-)
tak pa..sya dah reply.hehe..anak Sheila ka??

April 24, 2013 at 3:56 PM

Waalaikumusalam pijut. heee. alhamdullilah. ada reply ye? nanti sheila check kembali. ohh ini anak buah, anak sendiri belum ada lagi. hehe :)

April 24, 2013 at 10:16 PM

Hahahaha... Gambar 1st tu facial xpression paling mahal...haha...

April 25, 2013 at 1:55 AM

comeyynyaaaa anak buah sheilaaaa

April 25, 2013 at 10:01 AM

hahhaa yeker? thank you Hanih Borhan. hehehhe :)

April 25, 2013 at 10:01 AM

terima kasih yaya. haruslah comel macam makcik dia kan. kakhakhakah ;p

April 25, 2013 at 3:08 PM

ishhh..kenapa comel sgt ni. :)

April 25, 2013 at 3:09 PM

oooo..anak buah..xpa...pelan2..hehe :-)

April 25, 2013 at 3:16 PM

comey tu !

April 25, 2013 at 3:26 PM

hehehe tengok sikit muka aunty dia pun comel gak kak suria. kahkahkaha ;p

April 25, 2013 at 3:30 PM

hehehe. mudah-mudahan ada rezeki. hihi :)

April 25, 2013 at 3:31 PM

macam sheila tak? huhuhu ;p

April 25, 2013 at 5:28 PM

InsyaAllah ada..hehe.. "kadang2 kamu muram sebab hujan di siang hari..tp kamu pasti tersenyum kerana selepas hujan Allah bagi pelangi yg cantik bg kamu"

April 25, 2013 at 5:39 PM

amin. terima kasih pijut untuk kata2 semangat awak ni :)

Post a Comment