MY ADDICTED NOWDAYS | norsheilasalleh.blogspot.com

MY ADDICTED NOWDAYS

Assalamualaikum...

Game. Adalah aku salah seorang kaki game. Terutama game yang comel-comel. hee. Sejak pakai android ni, banyak gila game kegemaran aku di download secara free di App Store. Puas hati weh. Kalau tengah bosan kat tempat kerja, berhenti kejap sebarang 2 minit untuk ceriakan mood balik. weee! Yang ni my new addicted. Duduk diam2 tepi suami yang sedang layan tv, aku boleh habiskan pangkah semua words. hihi. Dah 4 kali main, 2 kali aku menang tanpa bantuan suami. hihi. Gigih gila aku habiskan ni.

Tapi yang bagusnya, menajamkan akal dan minda kita tau. Aku perasan yang aku lebih fokus pada sesuatu yang aku buat berbanding sebelum ni. Percaya atau tidak, try lah main sekali eh?

p/s : dalam tempoh nak masuk 3 jam, baru clear! fuhhh

DICORET OLEH :

12 comments

January 19, 2013 at 6:12 PM

game yang menguji minda memang bagus...

My recent post :
1.Pepohon Palestine [Photography]
2.Travelog ke Kolam Air Panas Sungai Klah, Sungkai, Perak.

January 19, 2013 at 10:16 PM

nad pun main game ni..haha..mmg syok

January 21, 2013 at 10:12 AM

yeahh, sangat bagus. heee :)

January 21, 2013 at 10:13 AM

yes! ada geng juga. hehehe

Anonymous
January 21, 2013 at 1:56 PM

x sempat nak layan ni hehehe

January 21, 2013 at 2:03 PM

hehe, sibuk kan nak layan keluarga semua :)

January 21, 2013 at 2:49 PM

salam..eh, sama la..naik juling cari mende ni.. hahaha

January 21, 2013 at 2:56 PM

aah, sheila suka ni! mencabar gila kut! hahahhahaha :)

January 21, 2013 at 10:59 PM

WORD SEARCH !!! yee i love word search ! aah mar suke game ni hehe :D sangatt, kalau bosan2 mmg game ni jd mangsa hee

January 22, 2013 at 10:34 AM

yeayyy sama dengan sheila! best kan bila kita boleh cari semua ayat tu. rasa power! hahahaha

June 6, 2013 at 11:05 AM

waaaaaaa.. rajinnya dia.. sheila suka game menguji minda camni yea? cer try cari hanggaroo.. ada x kat playstore? best tau yg tu.. heee.. cute je kangaroo tu pastu words best jugakk.. =_)

June 6, 2013 at 2:07 PM

heee. sheila memang suka! rasa happy gila kalau dah berjaya clearkan pencarian. hehehe. kangaroo? ok, sheila cuba search kat playstore. thanks bagitau :)

Post a Comment