#WW - 6 | norsheilasalleh.blogspot.com

#WW - 6

Assalamualaikum...


DICORET OLEH :

18 comments

January 30, 2013 at 8:57 AM

wakakaka...kesian

January 30, 2013 at 9:49 AM

hihihi....tulah dia kan...bila bab khwn nak jerk ikut sunah nabi tapi bab yg wajib dibuat xpulak dipandang berat... :p

January 30, 2013 at 9:52 AM

Kekekkeek tu diaaaaaa....yang kawin empat tu nak ajer..yang lain wajib tu taknak di buat dulu

January 30, 2013 at 9:52 AM

SAYA CUKUPLAH SATU.. :)

January 30, 2013 at 10:50 AM

haha.. sedar diri tak pe..

January 30, 2013 at 11:54 AM

kahkahkah siotkan. mmg bagus buat pengajaran :)

January 30, 2013 at 11:55 AM

hahaha, betul tu kak. Buat yang wajib dulu, sunnah ikut sekali. baru adil dan saksama :)

January 30, 2013 at 11:56 AM

hahahahha pedas punya kartun kan. hahahha takpe2 pengajaran ni buat semua :)

January 30, 2013 at 11:57 AM

alhamdullilah syukur! bagus fairus :)

January 30, 2013 at 11:57 AM

hahahha tahu takpe kak :)

January 30, 2013 at 12:32 PM

terbaik ! jd imam isteri yang satu pun kdg xlepas lg, dh sibuk nk tmbh cwgn..

January 30, 2013 at 1:06 PM

hehehe, betul tu za. tapi kalau dah mampu takpe juga. tambah pahala :)

January 30, 2013 at 3:15 PM

ha ha ha setuju sgt tu!

January 30, 2013 at 3:33 PM

assalamualaikum sheila...hehehee betul2...;)

January 30, 2013 at 5:42 PM

hehehehhehe :)

January 30, 2013 at 5:43 PM

Waalaikumusalam kak mas, heee :)

January 30, 2013 at 10:13 PM

bagusss kartun ni ! sindirann kemass - like3 :D

February 1, 2013 at 1:16 PM

hehehehe , like it too :)

Post a Comment