#WW - 5 | norsheilasalleh.blogspot.com

#WW - 5

Assalamualaikum...




DICORET OLEH : 

26 comments

January 23, 2013 at 9:09 AM

Assalmmualaikum dik... wah blh pulak sesat kete sebiji kat ats tu erk..hihihi

January 23, 2013 at 10:25 AM

Waalaikumusalam kak, hehe. tu lah, sesat betul kereta tu. sebenarnya tu depan kedai kereta kak. hahah. unik kan?

January 23, 2013 at 10:32 AM

UNIK.. SATU PENGIKLANAN YANG MENARIK.

January 23, 2013 at 10:33 AM

wow.. kete atas tu.. :)

January 23, 2013 at 10:43 AM

hehe. thank you fairus! sheila pun suka uniknya kedai kereta tu bubuh kereta atas kedai dia. hahaha

January 23, 2013 at 10:45 AM

haha. uniknya hanya di Segambut! hehe

January 23, 2013 at 11:43 AM

wahhhhh *nganga* haha

January 23, 2013 at 1:04 PM

heee *speechless* hehe

January 23, 2013 at 1:25 PM

mmg unik sgt.. n tq sebab selalu singgah blog KA ye

January 23, 2013 at 1:39 PM

kan? hee my pleasure KA, hehe.

January 23, 2013 at 2:09 PM

jawab kat sini ek... klik pada banner tau cepat!!!

January 23, 2013 at 2:17 PM

terima kasih kak, nanti sheila klik banner tu. hehe

January 23, 2013 at 2:28 PM

gigih die letak kereta kat atas nun...hehehe

January 23, 2013 at 2:55 PM

mesti dengan angkut dengan kren kannn. uniknya kedai ni. dekat mana ni sheila?

January 23, 2013 at 2:59 PM

sebab dia nak tempat dia unik sket kot. hahahah

January 23, 2013 at 3:00 PM

Segambut kalau tak silap. lama dah sheila snap ni masa teman suami g hantar barang. hehehhee

January 23, 2013 at 4:56 PM

ok fine,... apa la dia buat kat atas tu ekk.. hahah

January 23, 2013 at 4:57 PM

haha kereta sadai je mar. hahaha. buat tambah unik depan kedai dia. hihi

January 23, 2013 at 6:55 PM

Haiyak! Kat mana ni ? Cemana pulak dorang boleh park kete atas bumbung camtu ? Ish2..

January 23, 2013 at 7:14 PM

buat replika atas tu ke..hehehe

January 24, 2013 at 9:49 AM

Hehe. itu yang uniknya. Sheila pun confused camne diorang park. Pakai kren kottt. hehehe

January 24, 2013 at 9:49 AM

aah, kereta betul tu. heee

January 24, 2013 at 10:32 AM

boleh xd masalh awok

January 24, 2013 at 10:42 AM

terima kasih awak. kita dah publish entri tersebut :)

January 24, 2013 at 7:00 PM

Promosi terbaik....

January 25, 2013 at 10:21 AM

hehe, betul tu abg hanif!

Post a Comment